Na početku beše katalog….

Iva počinje da radi katalošku prodaju Farmasi kozmetike! Whaaat?
Home page na Facebook-u zatrpan njenim objavama, već onako pošteno dojadila, mislim se, sestro slatka, aj ti polako malo se izigraj sa tim pa da se maneš ćorava posla. Ko još kupuje kataloški kada u radijusu od kilometra ima bar jednu prodavnicu/parfimeriju? Ljudi, i na pijaci se prodaje kozmetika! Da da, kilo sira i ako može šampon i kupka. Može!
No, vidim ja pošteno se zalaufala ona, a ja, kao dobar drug, ne ide da sad ne poručim ništa, nema smisla, da je ne bije maler valjda, pregledam onako ofrlje onaj katalog. Vidim neki argan set (nikad čula za argan) onako prilično jeftin,  i da ne bude da baš ništa ne potrošim hajde i jedan ruž. Ako ništa, pa pokloniću nekome na kraju krajeva, šta ima veze.

img_8755

I bi katalog!

Stiže meni kulturno na kućnu adresu, dobar dan, dobar dan- uzimam svoj paketić, onako, nezainteresovana, vadim svoj plen. Njuškam onaj argan- koji i dalje pojma nemam šta je, a miris fantazija. Pomislih, dobro sam ja i prošla! Namažem malo na ruke kremu,kad gle, kako su mi meke ruke, stvarno dobra.
(Svaki zavisnik seća se svog prvog puta, kada proba svoju „dozu“ , tako i ja) Sećam se kao juče- matte 14 ruž za usne. 🙂
E tu me je udarilo. Na usnama ništa, apsolutno nikakav osećaj, a on mat čoveče, nema ono da se ulepiš karminom, da ti ostaje na zubima, da se razliva. Ništa! Samo čista boja koja stoji!
Nakon nekih 5 sati, mahinalno prodjem pored ogledala i vidim da meni ruž stoji i dalje!!! Znate šta to znači-kad imate malo dete, ljubi ga majka, kad 80000 puta kažete – ne, nemoj, pazi, stani, polako, ne, čekaj, jedi, pa mu spremi kašicu, pa on neće da jede ako ne jedeš i ti, pa onda uzmi i ti malo brokolija i graška (a jes’ malo bljutavo) , pa pričaj priču dok ne zaspi, pa kad zaspi izadji na prozor, zapali 7 cigara jednu za drugom da malo daneš dušom. Ej a on stoji i dalje!!! Ne zamerite na ushićenju, ali za mene je to bilo otkriće veka!

img_8757

Matte 14

Javljam Ivi preoduševljena, i počnem da one njene objave malo i čitam a ne samo da preskačem. Zabezeknem se koliko pojma nisam imala i koliko nikada, ali nikada nisam čitala deklaracije- šta su to parabeni, fosfati, triklosani, i tako dalje…Testiranje na životinjama me je dokusurilo, nažalost nikada nisam obraćala pažnju na to, da li neka kompanija testira na životinjama, ali kada sam videla slike i pogledala samo jedan video od mnogih život mi se zgadio. ( ne preporučujem osobama sa slabim želudcem da gledaju).

 

img_8758

Maskaru koju koristiš prvo je „probao“ on

I odlučim- više ne! Ako ću da stavljam nešto na svoju kožu, znaću sve o tome, biraću za sebe prirodno, zdravo i kvalitetno!
I tako, počinje moj put u Farmasi svetu, svetu za koji još ponekad pomislim da nije stvaran koliko je savršen, a u koji ću vas pustiti da zavirite drugom prilikom. 🙂
Ajde živele vi meni, pa do sledećeg kuckanja- Dama si, uz Farmasi ❤

Оставите одговор

